دانلود بازی The Golden Eye 007 برای XBOX

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
اکبر شفیع زاده
18:51
16 دی 1391

دانلود بازی The Golden Eye 007 برای XBOX

سال گذشته، دو بازی از جیمز باند (James Bond) داشتیم. اولی از Bizarre Creation و دیگری از Eurocom و با این حال هیچ فیلمی از ۰۰۷ در دست ساخت نبود. امسال هم یک بازی دیگر از جیمز باند داریم که دنباله ای برای Blood Stone است که البته Bizarre Creation دیگر آن را نمی سازد. همچنین باز هم GoldenEye 007 را خواهیم داشت!GoldenEye 007 یکی از بهترین تیراندازی های اول-شخص Wii است که خیلی خوب کار شده و به شکل معقولی با کنترلر این کنسول قابل بازی است. اینبار Eurocom تصمیم گرفته بازی را برای PS3 و Xbox 360 هم عرضه کند و حال خواهیم دید که این پورت چطور کار خواهد کرد.
به نظر، با عنوان درست و حسابی روبرو هستیم، چون قرار است بازی از نظر وضوح تصویر HD و مناسب کنسول های جدید باشد. اینطور نیست که بازی قبلی را Eurocom بردارد، کمی جلا به گرافیک آن بدهد و همان را روی دستگاه های قوی تر عرضه کند. به نظر Eurocom موتور جدیدی برای بازی در نظر گرفته و قرار است از پایه آن را دوباره سازی کند. کدها تغییر می کنند، بافت ها جایگزین می شوند، انیمیشن های جدید در کنار نورپردازی تازه برای بازی در نظر گرفته شده اند و افکت های حرفه ای به کار گرفته شده اند. حتی هوش مصنوعی قبلی بازی هم تغییر کرده، ولی مراحل از نظر ساختار همچنان مثل قبل هستند. Eurocom نسخه Wii این بازی را ذره به ذره دوباره سازی کرده و بازی خیلی زیباتری طراحی کرده است.

 

Goldeneye 007 reloaded cover small دانلود بازی Goldeneye 007: Reloaded برای XBOX360

دانلود بازی در ادامه مطلب...



تعداد بازدید از این مطلب: 2049
بازدید : 2049

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز کدام گزینه را می پسندید؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام به شما دوستان عزیز. شما میتوانید با دانلود بازی های کامپیوتر و بازی کردن تعدادی بازی آنلاین ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید شما می توانید با نظرات خود هر بازی را که می خواهید در نظرتان بنویسید و ما خیلی سریع آن بازی را در اختیارتان قرار می دهیم در واقع ما یکی از بزرگترین وبلاگ هستیم هیچ وبلاگی تا الان نتوانسته است مانند این وبلاگ 732 نظر و تعدادی نظر خصوصی با فقط 215 مطلب جمع آوری کرده است فقط میخواستم بگم که در قسمت نظرات از طریق فرم بنویس که میخوای نویسنده بشی من تو را انتخاب میکنم مانند برادرم علی شفیع زاده که نویسنده دوم است و اختیار تمام وبلاگ را دارد هر کس با مقدار مهارتش میتواند بخشی را به دست بگیرد با تشکر مدیر وبلاگ akbardownload
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر